Новини
🔹 Офіційне представлення цієї послуги відбулося за участю секретаря міської ради Олександра СТЕПАНИШИНА, заступників міського голови Олега БОРИКІНА, Валентини КАМІНСЬКОЇ, Миколи КОШИКА, Ольги ТРОЯН, представника міграційної служби Олени ГАЄВСЬКОЇ, керівників структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради 🌟
 📌 Наталія ШАБЕЛЬНИК, керуючий справами виконавчого комітету міської ради, детально розповіла про важливість цієї послуги для громади та шляхи її впровадження.
Юрій КОРЖУК, начальник ЦНАПу, наголосив, що з моменту створення ЦНАПу основне завдання залишалося незмінним: максимально наближати послуги до жителів, робити їх зручними і комфортними. Також подякував керівництву громади за підтримку на шляху надання цієї послуги у ЦНАПі.
- Послуги з оформлення та видачі паспортів у формі ІD-картки та для виїзду за кордон підвищують спроможність громади, оскільки 70% вартості послуг надходитиме до бюджету громади.
🆔 Вартість послуги
- ІD-картка: 504 грн (до 20 робочих днів), терміново: 874 грн (до 10 робочих днів) 📅
- Перше виготовлення паспорта громадянина України у 14 років безкоштовний 🎁
- Закордонний паспорт: 958 грн (до 20 робочих днів), терміновий: 1598 грн (до 7 робочих днів) ✈️
- У разі термінового виїзду за потребою лікування, супроводу хворого чи через смерть родича за кордоном, паспорт можна виготовити до 3 робочих днів за вартістю 1598 грн.
  📅 Запис через електронну чергу, онлайн чи особисто в ЦНАПі.
📞 Про готовність паспорта повідомляється телефоном або онлайн.
 🔗 Деталі та записи на чергу за посиланням: офіційний сайт(https://starkon.gov.ua/cnap/index.php) 📲
📊 Для оцінки якості послуг скануйте QR-код у ЦНАПі!
🗓️ Графік прийому документів:
- Пн-Чт: 9:00-16:00
- Пт: 9:00-15:00
📍 Послуга доступні для всіх громадян України незалежно від місця реєстрації!
 Долучайтеся до зручного отримання послуг у нашій громаді! 🌍
12
3
💸 Від сьогодні та до кінця зими отримуйте 1 000 гривень від держави на картку Національний кешбек у Дії. Допомога доступна як для дорослих, так і для малечі — оформлюйте кошти на себе й на дітей. Отримати допомогу можна до 28 лютого, тож маєте 3 місяці в запасі.
Як оформити підтримку через Дію❓
1. Оновіть Дію 👉🏻Зайдіть у застосунок та натисніть 👉🏻 Сервіси 👉🏻 Зимова єПідтримка
2. Заповніть заяву на себе та дітей, якщо хочете отримати на них допомогу
3. Відкрийте картку Національний кешбек або оберіть серед доступних, натисніть Замовити виплату та Надіслати.
От і все! Очікуйте на зарахування грошей.
Якщо ви раптом досі не користуєтеся Дією або не маєте картки платника податків, отримайте 1 000 грн Зимової єПідтримки офлайн — у відділеннях Укрпошти або в банку-партнері.
💳 Кошти можна буде витратити на книги, ліки, комуналку, лікарів та юристів, освіту, спорт, проїзд, страхування, мобільний зв’язок, а також донати на UNITED24. Детальніше — на сайті програми.
📆 Витратити гроші потрібно буде до 31 грудня 2025 року.
Проєкт Зимова єПідтримка розроблено Міністерство економіки України за участі Мінцифри, Міністерство соціальної політики України. Учасниками проєкту є АТ Укрпошта, технічний адміністратор інформаційної системи, фізичні особи, розрахунковий банк та уповноважені банки.
єПідтримка
 
 
⁉️💳 Інколи в заявників виникає потреба змінити банківські реквізити картки єВідновлення, коли банк відмовляє у проведенні платежу. Наприклад, якщо карта була заблокована до зарахування коштів чи в реквізитах була допущена помилка.
Процедура зміни реквізитів буде залежати від того, як була подана заява єВідновлення: через застосунок Дія, портал Дія чи ЦНАП.
✔️ Якщо заява була подана через застосунок Дія, то заявник отримує сповіщення що платіж був відхилений банком та одразу може змінити реквізити в застосунку.
✔️ Якщо заява була подана через портал Дія, то заявник отримує сповіщення на пошту і йому необхідно авторизуватись на порталі в своєму кабінеті користувача та змінити реквізити у раніше поданій заяві.
✔️ Якщо заява була подана особисто заявник або законними чи уповноваженими представниками заявника через ЦНАП, то необхідно звернутись в ЦНАП та змінити реквізити. Це може бути будь-який ЦНАП, а не лише той, де ви подавали заяву вперше.
‼️Нагадуємо, що для зміни реквізитів заявник повинен мати активні рахунки єВідновлення в одному з банків-партнерів програми. Перелік банків-партнерів можна переглянути на сайті програми https://erecovery.diia.gov.ua/
465696223 967943885373793 3559029783879544962 n
 
 
Що потрібно для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон (ПГУВК) за кордоном? Які документи необхідні та які строки подачі документів? У щотижневій рубриці #КонсулДопомагає ми продовжуємо відповідати на найпоширеніші запитання від громадян України за кордоном 🇺🇦
📑 Оформлення паспорта дитині можливе з самого народження. Для цього один із батьків (або законний представник) має подати заяву-анкету. Не забудьте підготувати наступні документи:
🔹 Попередній «закордонний паспорт» дитини (якщо є).
🔸 Свідоцтво про народження (легалізоване, з перекладом).
🔹 ID-картка дитини (за наявності).
🔸 Документ, що підтверджує місце проживання (за наявності).
🔹 Документ, що посвідчує особу законного представника.
Паспорт оформлюється безкоштовно, але стягується збір за розгляд заяви (див. на сайті обраної дипустанови).
‼️ Якщо паспорт оформлює чоловік віком 18-60 років, разом із документами, які необхідні для його оформлення, необхідно також подати військово-обліковий документ у електронному вигляді. Електронний військово-обліковий документ має бути актуальним, тобто сформованим не раніше, ніж за 3 дні до звернення до консульської установи.
Процес оформлення для підлітків і дорослих передбачає особисту подачу заяви-анкети. Вам знадобляться:
▪️ Попередній паспорт (якщо він є).
▪️ “Внутрішній паспорт” або ID-картка.
▪️ Документи, що підтверджують місце проживання.
▪️ Додаткові довідки у разі втрати або зміни особистих даних.
Не забувайте, що при втраті паспорта необхідно подати підтвердження втрати (відповідна довідка від компетентних органів).
📬 Готовий паспорт зазвичай виготовляється протягом 3 місяців, але можуть бути затримки через воєнний стан. Паспорт доставляється дипломатичною поштою безкоштовно або через міжнародні експрес-служби за кошт заявника. Для зручності ви можете замовити експрес-доставлення паспорта через через міжнародні поштові компанії (DHL, VFS.Global). Просто заповніть заявку на їхньому сайті, і ваш документ буде доставлено до дипломатичної установи. В умовах воєнного стану терміни доставлення паспортів можуть бути затримані до 2 тижнів.
Пам’ятайте, оформлення паспорта – це важливий крок на шляху до нових можливостей. Якщо у вас виникли питання, звертайтеся до консульських установ України за кордоном. Ваша безпека та комфорт – наш пріоритет!
🔗 Детальніше про реєстрацію народження дитини за кордоном: https://mfa.gov.ua/consul/forua/pass
464846322 981071320730000 8771421709487971029 n
 
 
Попри виклики повномасштабної війни Центри надання адміністративних послуг не просто продовжують працювати, а трансформуються та покращують якість обслуговування. Із 2021 року українці оцінюють роботу ЦНАПів, а центри аналізують відгуки й роблять відвідування ще зручнішим та комфортнішим.
За 2024 рік відвідувачі вже залишили понад 52 тисячі відгуків. Тож які результати?
🙋🏻‍♀️ 94,7 % задоволені якістю надання послуг
🙋🏻 84,6 % готові рекомендувати іншим отримувати послуги в ЦНАПі
Також скористалися послугами в ЦНАПі й хочете розказати про свій візит? Відтепер поділитися фідбеком можна двома способами:
💬 СМС-опитування — після візиту отримаєте повідомлення з короткими запитаннями про якість обслуговування
📲 QR-коди в приміщеннях — зіскануйте код та залиште свій відгук просто під час відвідування ЦНАПу
Дякуємо, що залишаєте відгуки. Вони допомагають визначати потреби й покращувати якість адмінпослуг.
Працюємо, щоб якісні офлайн-сервіси завжди були поруч 🫂
467648494 966518708850779 1579901819010824790 n
 
 
💼 Розширюємо можливості комплексного сервісу е-Підприємець та додаємо нові послуги — від реєстрації касового апарата до найму нового працівника. Розпочинайте чи масштабуйте бізнес із Дією. За кілька кліків, без поїздок до різних установ та купи паперів.
Нові сервіси для бізнесу Михайло Федоров презентував на масштабному івенті Країна е-Підприємців. Відтепер в одній заяві е-Підприємця українці зможуть оформити:
👉🏻 Повідомлення про використання єдиного рахунку
👉🏻 Повідомлення про прийняття працівника на роботу
👉🏻 Заяву про реєстрацію РРО
👉🏻 Заяву про реєстрацію ПРРО
👉🏻 Повідомлення про об’єкти оподаткування (за формою 20-ОПП)
Комплексний сервіс е-Підприємець запустили на порталі Дія пів року тому, і за цей час українці подали вже 1 870 заяв. Це як єМалятко, тільки для бізнесу. За лічені хвилини українці замовляють усі необхідні послуги для ведення бізнесу під ключ — від відкриття ФОП до пожежної декларації. Раніше цей процес міг тривати понад місяць, з Дією — у середньому 30 хвилин.
Витрачайте час на розвиток бізнесу, а не бюрократію 🤝🏻
Комплексну послугу е-Підприємець розробили в межах проєктів EU4DigitalUA та DT4UA, що фінансується Європейським Союзом та впроваджується E-Governance Academy. Комунікаційну підтримку сервісу надає Міжнародний та іберо-американським фонд адміністративної і державної політики FIIAPP.
465609749 955517989950851 5107952994355366576 n
 
 

id картка 1 

  • Олеже Михайловичу, сьогоднішня наша зустріч з Вами присвячена паспорту громадянина України у формі ID-картки. Цей документ був впроваджений ДМС України з 1 січня 2016 року. Та попри досить довгий термін користування цим документом, дотепер не всі українці володіють повною перевіреною інформацією щодо процедури його виготовлення, умов користування, термінів зберігання тощо. Давайте ми з вами донесемо основні меседжі  щодо цього паспортного документа мешканцям нашого краю. Отже, який він сучасний український паспорт?

Варто почати з того, що  паспорт громадянина України у вигляді ID-картки – це документ, що підтверджує особу та громадянство на території України. Він має вигляд пластикової картки та містить вбудований електронний носій інформації, на який записується інформація про біометричні дані власника документа. Такий паспорт, на відміну від попереднього «книжечки» видається на основі електронної бази даних - Єдиного державного демографічного реєстру, тому кожній особі лише один раз доведеться пройти процедуру ідентифікації, надалі інформація про неї буде міститися в реєстрі.

Головною метою запровадження біометричного документа є його захищеність від підроблення та виключення можливості  його використання сторонньою особою.

Черговою перевагою сучасного паспорта є те, що його власники мають можливість отримати цифровий документ (так званий Е-паспорт) у мобільний застосунок «ДІЯ». До речі, Україна першою у світі надає найбільш повний перелік життєвих ситуацій для застосування цифрового паспорта. Серед них - подорожі залізницею або літаком у межах країни; здійснення банківських операцій; отримання адміністративних, медичних, готельних, телекомунікаційних, бібліотечних та поштових послуг; придбання у магазині товарів, які мають вікові обмеження, а також підтвердження особи на запит поліції та правоохоронних органів.

  • Хто із громадян може отримати таку адміністративну послугу?

Насамперед, це громадяни України, які досягли 14-ти річного віку та оформлюють паспорт громадянина України вперше, тому для цієї категорії осіб-такий документ видається безкоштовно.

На сьогодні, ID-картка виготовляється при зверненні громадян у разі:

  • зміни інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації);
  • отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням);
  • виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;
  • закінчення строку дії паспорта;
  • непридатності паспорта для подальшого використання (паспорт/фотокартка має пошкодження (та/або відсутня його/її частина), що не дають змогу візуально ідентифікувати особу, прочитати прізвище, власне ім’я, по батькові, дату та місце народження, ким виданий паспорт, підпис посадової особи та дату видачі, пошкодження перфорованої серії та номера, що не дають змогу встановити реквізити паспорта, виправлення, зокрема внесення змін до персональних даних особи/найменувань органу/штампа/печатки, пошкодження, які блокують можливість зчитування, а також внесення змін до інформації безконтактного електронного носія);
  • якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта зразка 1994 року нових фотокарток;
  • наявності в особи паспорта зразка 1994 року (за бажанням). 
  •  Чи всі територіальні підрозділи служби надають цю адміністративну послугу?

На сьогодні, всі територіальні підрозділи Міграційної служби області  приймають заяви на оформлення біометричних паспортних документів. Дізнатися контактну інформацію територіальних підрозділів Управління можна на офіційному веб-сайті Державної міграційної служби України, безпосередньо у приміщеннях підрозділів або ж звернутися на телефон «гарячої лінії» Управління ДМС України в області за номером:(0382) 63-80-56 та (093) 273-85-10.

  • Якщо ми говоримо за місто Хмельницький, то куди мешканцям можна звертатись?

Мешканці міста можуть звертатись за наступними адресами:

  • вул. М. Мазура, 4 (Хмельницький відділ №2);
  • вул. М. Грушевського, 87 (Управління Державної міграційної служби);
  • вул. Кам’янецька, 47 ( Хмельницький відділ №1).

Варто зазначити, що у територіальних підрозділах Міграційної служби області працює сервіс електронної черги, завдяки якому, громадяни можуть записатися онлайн  через офіційний веб-сайт ДМС України для отримання адміністративної послуги по оформленні паспорту громадянина України нового зразка та для виїзду за кордон.  

  • Який термін виготовлення та вартість такого документу?

Загальна вартість адміністративного збору у разі оформлення паспорта громадянина України у формі картки протягом 20 робочих днів складає 504 грн, тоді як у разі термінового (протягом 10 робочих днів)- 874 грн.

Особи, які оформлюють паспорт у віці 14-18 років, термін дії становить 4 роки, а після 18 років - такий документ чинний протягом 10 років. 

  • Чи можливо використовувати паспорт громадянина України у формі картки замість паспорта громадянина України для виїзду за кордон?

 Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України на території України, а паспорт громадянина України для виїзду за кордон є документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України особи, на яку він оформлений, за кордоном і дає право цій особі на виїзд з України і в’їзд в Україну (частина перша статті 21 та частина перша статті 22 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»). Таким чином, для виїзду за кордон потрібно використовувати паспорт громадянина України для виїзду за кордон. Виїзд за кордон по паспорту громадянина України у формі картки можливий лише у разі укладення відповідних міждержавних угод (наразі такі угоди укладено з Турецькою Республікою та Грузією).

  • Чи можна отримати ID-картку не за місцем реєстрації?

Така нормативна вимога діяла певний час, але з початком пандемії та запровадженням воєнного стану ID-картку можна оформити незалежно від місця реєстрації у будь-якому підрозділі Міграційної служби, «Паспортному сервісі» чи ЦНАП на території України.  

  • Отримати готову ID-картку можна тільки в тому підрозділі, де подавалася заява?

Донедавна це було саме так. Але війна вносить свої корективи. Тому для українців з’явилася можливість пересилання готового документа через підрозділи  ДМС, а також консульські установи та підрозділи  «Паспортного сервісу» за кордоном. 

  • Як довго зберігається паспортний документ у підрозділах служби?

Строк зберігання паспорта становить два роки з дня його оформлення. У зазначений строк не зараховується строк дії воєнного стану в Україні або установленого на території України Кабінетом Міністрів України карантину. За письмовим зверненням заявника строк зберігання паспорта може бути продовжений до трьох років з дня його оформлення. 

  • Чи обовязково замінювати паспорт-книжечку на ID-картку?

Законодавство України не визначає кінцевої дати чинності паспортів громадянина України зразка 1994 року. Однак у даний час законодавством передбачено обмін паспорта громадянина України зразка 1994 року на ID-картку за бажанням власника. Також ID-картка видається у всіх випадках, коли необхідна заміна паспорта зразка 1994 року (втрата, крадіжка,псування, зміна прізвища або інших даних власника документа). Крім того, паспорт-книжечка обмінюється на ID-картку, якщо власник не вклеїв фото в паспорт протягом одного місяця після досягнення 25 або 45 років.

  • Як щодо кількісних показників роботи у напрямку документування громадян ID-карткою?

За 11 місяців поточного року Управлінням та його підрозділами  оформлено  та видано близько 39 тисяч ID-карток, тоді як за аналогічний період 2023 року майже 44 тисячі.

  • І останнє питання нашої зустрічі на сьогодні звучить так: як мешканцям області дізнатися про стан готовності ID-картки?

Отримати інформацію щодо стану оформлення біометричного документа можна на офіційному веб-сайті ДМС, скориставшись сервісом «Перевірка стану оформлення документів» (https://dmsu.gov.ua/services/docstate.html).

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 

 

Працюємо, щоб у кожного українця, який втратив домівку, була можливість отримати нову. єВідновлення стає ще зручнішим — власники зруйнованого майна можуть податися на програму на порталі Дія. Раніше подання було доступне лише в застосунку Дія.
☝🏻 Заяву про єВідновлення необхідно подати, щоб отримати житловий сертифікат на купівлю нової домівки або ж кошти на відбудову на власній земельній ділянці, якщо було знищено приватний будинок.
Як це працює❓
1️⃣ Зайдіть на портал Дія та авторизуйтеся
2️⃣ Клікніть на Каталог послуг 👉🏻 Громадянам 👉🏻 Земля, будівництво нерухомість
3️⃣ Виберіть послугу Компенсація за пошкоджене або знищене майно
4️⃣ Виберіть обʼєкт, оберіть тип компенсації Житловий сертифікат чи Грошова виплата та дайте відповіді на анкетні запитання
5️⃣ Перевірте заяву та підпишіть електронним підписом
Заяву про єВідновлення можна подати в будь-якому ЦНАПі. Тобто не лише в громаді, де розміщене знищене майно, а по всій Україні.
Більше деталей про єВідновлення на сайті 👉🏻 https://erecovery.diia.gov.ua/
Цифровізуємо відбудову 🇺🇦
Сервіс єВідновлення реалізує Міністерство розвитку громад та територій України й Міністерство цифрової трансформації України за сприяння проєкту «Підтримка цифрової трансформації», що фінансується USAID та UK Dev. Партнер проєкту — //www.facebook.com/@eef.org.ua/?__cft__[0]=AZV5HawggNwRdWGrr8O6Y6X9nK1gHbTt1u_YN6rayysyPVJZVFvB9u9Q3yPNQhRBHGi5Fs7tsQYMwOUpxI7hHvMP8gy8-PfZv-iFRqGgoWE8oPoMSWp8BQ8uj50L6vSSv0zY0JYIIHUCPil8Trz7RU4M2Uc571CHFQWGVG9BXS6PTOTSF5MGD69LEVcokfTxUWs&__tn__=-]K-R" class="x1i10hfl xjbqb8w x1ejq31n xd10rxx x1sy0etr x17r0tee x972fbf xcfux6l x1qhh985 xm0m39n x9f619 x1ypdohk xt0psk2 xe8uvvx xdj266r x11i5rnm xat24cr x1mh8g0r xexx8yu x4uap5 x18d9i69 xkhd6sd x16tdsg8 x1hl2dhg xggy1nq x1a2a7pz x1sur9pj xkrqix3 x1fey0fg x1s688f" style="color: var(--blue-link); cursor: pointer; text-decoration: none; list-style: none; margin: 0px; text-align: inherit; border-style: none; padding: 0px; box-sizing: border-box; border-width: 0px; outline: none; -webkit-tap-highlight-color: transparent; font-weight: 600; touch-action: manipulation; background-color: transparent; display: inline; font-family: inherit;" tabindex="0" role="link">Фонд Східна Європа.
462393801 933860342116616 7711677753153769731 n
 
 
💼 Розширюємо можливості комплексної послуги е-Підприємець. Відтепер ФОПи та керівники ТОВ подаватимуть декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на порталі Дія. Швидко, зручно та без поїздок до установ.
Декларація відповідності МТБ — це документ, у якому підприємство підтверджує, що приміщення й обладнання відповідають вимогам законів про безпеку на роботі. Без нього СТО, заводи та всі організації, які мають на виробництві важкі машини та механізми, не мають права працювати.
Раніше подати декларацію можна було тільки офлайн у територіальному підрозділі Держпраці. Люди днями очікували на опрацювання заяви, а якщо не вистачало інформації — потрібно було проходити весь процес заново.
Із Дією кілька кліків — і ви заповнили заяву та підписали її КЕПом, відстежили статус опрацювання й отримали документ на порталі.
Будуємо країну, зручну для підприємців 🤝🏻
Послуга реалізується Міністерство економіки України спільно з Мінцифрою. Програму е-Підприємець розробили та продовжують масштабувати за фінансової підтримки Європейського Союзу в межах проєктів EU4DigitalUA і DT4UA. У межах цих проєктів E-Governance Academy підтримала розробку комплексної послуги е-Підприємець і її промоцію разом із FIIAPP, яка також підтримала цифровізацію дозвільних документів.
460608278 919046573597993 2562688834525777401 n
 
🏡 Розширюємо можливості єОселі для українців, чию домівку зруйнували росіяни. Більше не потрібно шукати дешевше житло — беріть кредит на нову домівку за програмою єОселя, а перший внесок повністю або частково покривайте сертифікатом єВідновлення.
Кошти за сертифікатом бронюються на 30 днів. Якщо за цей час житло не купили, гроші потрібно перебронювати вручну в застосунку Дія через розділ єВідновлення — Сертифікати на житло. Заява про іпотеку розглядається до 10 хвилин, а сповіщення про результат надійде в Дію.
Нагадаємо, єОселя — програма доступного кредитування від держави. Українці можуть придбати квартиру, приватний будинок або таунхаус під 3% або 7% — залежно від пільгової категорії.
Швидко, без бюрократії, черг і стосу паперів. Як завжди, з турботою про вас 🫂
Послуга єОселя реалізована Міністерством цифрової трансформації України спільно з Міністерство економіки України, Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України та ПрАТ «Укрфінжитло».