- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 807
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 888
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 819
Адміністративні послуги |
Надано працівниками ЦНАПу (головний офіс) |
Надано працівниками ВРМ ЦНАПу |
Разом |
Послуги, суб’єктом надання яких є структурні підрозділи виконавчого комітету міської ради, всього, в тому числі: |
4948 |
4622 |
9570 |
- реєстрація речових прав на нерухоме майно |
1986 |
- |
1986 |
- реєстрація місця проживання |
221 |
291 |
512 |
- соціальні послуги |
20 |
3834 |
3854 |
- реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців |
142 |
- |
142 |
- реєстрація договору найму житлового приміщення |
93 |
- |
93 |
- видача довідок та витягів |
1126 |
- |
1126 |
- інші послуги (в основному земельні питання) |
1360 |
497 |
1857 |
Послуги, суб’єктом надання яких є Держгеокадастр |
1850 |
103 |
1953 |
Вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України |
534 |
43 |
577 |
Видача документів дозвільного характеру |
87 |
- |
87 |
Разом |
7419 |
4768 |
12187 |
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 719
Сервісні центри головних управлінь Пенсійного фонду України отримають додатковий інструмент, за допомогою якого для підтвердження особи відвідувача можуть приймати е-паспорт (ID-картку), сформований в застосунку «Дія».
Інформаційний обмін між Пенсійним фондом України та Міністерством цифрової трансформації України дозволить зробити більш доступними послуги громадянам, які використовують мобільний застосунок «Дія».
Користувач може поділитись копіями таких документів👇:
👉Біометричні паспорти: ІD-картка, закордонний паспорт;
👉Картка платника податків;
👉Довідка ВПО;
👉Свідоцтво про народження дитини.
Шеринг (отримання копій цифрових документів підписаних особистим КЕП) цифрового паспорта в застосунку Дія допоможе зекономити час та убезпечить від помилок у персональних даних. Тепер у сервісному центрі Пенсійного фонду України (ПФУ) також можна ним поділитися.
Як поділитися е-паспортом👇
Відкрийте Дію → клікніть на паспорт → дайте працівнику зчитати штрихкод, або вручну ввести в систему 13-значний код, який розташований під ним. Підтвердити запит на передачу копії паспорта в застосунку «Дія».
От і все, ваша цифрова копія в системі сервісного центру.
Послуги, які можна отримати з е-паспортом у сервісному центрі ПФУ👇:
👉довідка з реєстру застрахованих осіб (ОК-5, ОК-7, про доходи, витяг з реєстру) з живим підписом і печаткою;
👉оформлення пенсійного посвідчення.
Довідково:
Обмін електронними документами між Пенсійним фондом України та Міністерством цифрової трансформації України запроваджено на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 18.08.2021 № 911 «Про затвердження Порядку формування та перевірки е-паспорта і е-паспорта для виїзду за кордон, їх електронних копій». Обмін здійснюється з дотриманням вимог Законів України “Про електронні довірчі послуги”, “Про захист персональних даних”, “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 787
Старокостянтинівський відділ Управління Державної міграційної служби України в Хмельницькій області нагадує про необхідність вчасно звернутися для отримання виготовлених паспортів громадянина України у формі ID-картки та паспортів громадянина України для виїзду за кордон.
У відділі знаходяться виготовлені документи, які були подані громадянами до 10 жовтня 2022 року.
Додатково інформуємо: як перевірити стан виготовлення біометричних документів?
Електронний сервіс «Перевірка стану оформлення документів» - один із 15 сервісів, які запроваджені Державною міграційною службою України для зручності громадян в отриманні адміністративних послуг, які входять до компетенції служби.
На сьогодні цей сервіс є найпопулярнішим серед мешканців області, за допомогою якого можна перевірити готовність біометричних паспортних документів, які оформлювались у підрозділах Міграційної служби області, центрах надання адміністративних послуг або ж у Хмельницькому центрі обслуговування громадян «Паспортний сервіс».
Отож, дізнатися стан оформлення паспортних документів мешканці громади можуть:
- на офіційному сайті ДМС України за посиланням: https://dmsu.gov.ua/services/docstate.html;
- за допомогою інтерактивного сервісу #ДМС_БОТ у популярних месенджерах Viber та Telegram.
Саме ці електронні сервіси поінформують заявника про кожен новий етап оформлення документа до моменту його прибуття до підрозділу та видачі.
Варто зазначити, що за допомогою електронного сервісу «Перевірка стану оформлення документів» можна дізнатися про стан оформлення таких документів:
- паспорта у формі ID-картки;
- паспорта для виїзду за кордон;
- посвідки на тимчасове проживання;
- посвідки на постійне проживання;
- продовження строку перебування на території України;
- надання дозволу на імміграцію.
Усі зазначені сервіси Міграційної служби є безкоштовними та доступними для користування у будь-який час.
Нагадуємо, що подати заяву на оформлення біометричних документів, а також отримати інші адміністративні послуги, які входять до компетенції служби можна у Старокостянтинівському відділі УДМС області за адресою: місто Старокостянтинів, вул. Попова 2, контактний телефон: (03854) 3-25-52.
Графік роботи підрозділу залишається без змін, а саме: з вівторка по п’ятницю з 9:00-18:00 та у суботу з 9:00 до 16:45, обідня перерва з 13:00 до 13:45.
У разі виникнення питань, які входять до компетенції служби мешканці громади можуть звертатись на телефон «гарячої лінії» Управління за номером: (0382) 65-03-06 та (093) 273-85-10.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 802
У своїй боротьбі за волю українці не одні, про це свідчить підтримка іноземних держав у різних сферах: оборонній, гуманітарній, інформаційній. Щоб допомогти Україні та українцям громадяни інших держав часто приїжджають до нас особисто.
Пропонуємо добірку послуг для тих, хто планує запрошення, оформлення перебування та роботи іноземців в Україні
Документи для іноземців:
Видача запрошення для в’їзду в Україну http://surl.li/dlytn
Продовження строку перебування на території України http://surl.li/dlyvg
Видача посвідки на тимчасове проживання в Україні іноземцям та особам без громадянства, які прибули в Україну для роботи кореспондентом іноземних ЗМІ http://surl.li/dlywk
Необхідні дозволи:
Дозвіл на застосування праці іноземців та осіб без громадянства http://surl.li/dlqvk
Зміни до дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства http://surl.li/dlqzf
Продовження дії дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства http://surl.li/dlqzn
Дублікат дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства http://surl.li/dlraf
Скасування дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства http://surl.li/dlrap
Зберігайте добірку, діліться з тими, кому ця інформація буде корисною
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 649
На виконання розпорядження міського голови від 25 серпня 2022 року № 222/2022-р "Про проведення семінарів з підвищення професійної кваліфікації" 02 листопада 2022 року відбувся онлайн семінар з старостами старостинських округів Старокостянтинівської міської територіальної громади та працівниками центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради (його віддалених робочих місць) щодо покращення якості надання адміністративних послуг, суб'єктом надання яких є управління економіки виконавчого комітету міської ради.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 844
Адміністративні послуги |
Надано працівниками ЦНАПу |
Надано працівниками ВРМ ЦНАПу |
Разом |
Послуги, суб’єктом надання яких є структурні підрозділи виконавчого комітету міської ради, всього, в тому числі: |
3936 |
4451 |
8387 |
- реєстрація речових прав на нерухоме майно |
1842 |
- |
1842 |
- реєстрація місця проживання |
221 |
291 |
512 |
- соціальні послуги |
20 |
3676 |
3696 |
- реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців |
129 |
- |
129 |
- реєстрація договору найму житлового приміщення |
64 |
- |
64 |
- видача довідок та витягів |
416 |
- |
416 |
- інші послуги (в основному земельні питання) |
1244 |
484 |
1728 |
Послуги, суб’єктом надання яких є Держгеокадастр |
1739 |
94 |
1833 |
Вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України |
487 |
39 |
526 |
Видача документів дозвільного характеру |
81 |
- |
81 |
Разом |
6243 |
4584 |
10827 |
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 647
На виконання розпорядження міського голови від 25 серпня 2022 року № 222/2022-р "Про проведення семінарів з підвищення професійної кваліфікації" 26 жовтня 2022 року відбувся онлайн семінар з старостами старостинських округів Старокостянтинівської міської територіальної громади та працівниками центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради (його віддалених робочих місць) в частині належної організації і надання якісних послуг з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 667
На виконання розпорядження міського голови від 25 серпня 2022 року № 222/2022-р "Про проведення семінарів з підвищення професійної кваліфікації" 19 жовтня 2022 року відбувся онлайн семінар з старостами старостинських округів Старокостянтинівської міської територіальної громади та працівниками центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради (його віддалених робочих місць) щодо покращення якості надання адміністративних послуг, які надає служба у справах дітей виконавчого комітету міської ради.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 795
На виконання розпорядження міського голови від 25 серпня 2022 року № 222/2022-р "Про проведення семінарів з підвищення професійної кваліфікації" 12 жовтня 2022 року працівниками юридичного відділу та відділу комунального майна виконавчого комітету міської ради проведений онлайн семінар з старостами старостинських округів Старокостянтинівської міської територіальної громади та працівниками центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради (його віддалених робочих місць) в частині належної організації і надання якісних послуг з юридичних питань та з питань комунального майна.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 796
На виконання розпорядження міського голови від 25 серпня 2022 року № 222/2022-р "Про проведення семінарів з підвищення професійної кваліфікації" 5 жовтня 2022 року працівниками відділу з питань охорони, раціонального використання природних ресурсів та благоустрою виконавчого комітету міської ради та працівниками управління земельних ресурсів виконавчого комітету міської ради проведений онлайн семінар з старостами старостинських округів Старокостянтинівської міської територіальної громади та працівниками центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради (його віддалених робочих місць) в частині належної організації і надання якісних послуг з питань екології та земельних ресурсів.